Generációkkal foglalkozó blog

2022. dec 21.
A karácsony öt szeretetnyelve

A karácsony öt szeretetnyelve

írta: Bernschütz


Őrült gyorsaságban írunk listát, kinek és mit szükséges ajándékozni. Pipa, ha megvan, gyors logisztika, ha nincs. Marketing kutatóként, tanácsadóként ez az időszak a gyors eladások, a magas értékesítések időszaka. De valóban ezt akarjuk?

Gary Chapman amerikai író, párkapcsolati szakértő, házassági tanácsadó, Az öt szeretetnyelv pár- és pszichoterápiai


Tovább Szólj hozzá

ajándék szeretet szeretetnyelv

2022. máj 02.
Kiállok a gyermekek idegrendszeréért!

Kiállok a gyermekek idegrendszeréért!

írta: Bernschütz


Kiállok a gyermekekért! - hangzott az eredeti mondat dr. Takács Péter oktató szájából. A mentálhigiéné képzés Fejlődéslélektan előadásán hangzott el, én meg átalakítottam. Eltér a gyermekek információfeldolgozási metódusa a felnőttekétől. 

pexels-andrea-piacquadio-3755620.jpgMentálhigiénés szakképzésben veszek részt, hogy minél jobban megismerjem az emberi gondolkodást, az emberi

Tovább Szólj hozzá

anyaság digitális detox alfa generáció generaciokutatas digitális önszabályozás

2022. feb 16.
Tinder-svindli

Tinder-svindli

írta: Bernschütz


Tinder-csalás néven a Netflix két hét alatt már óriási nézettséget ért el ezzel a dokumentumfilmmel. Mi lehet a sikerének a titka?

A csalás nem Tinder -jelenség, nap mint nap kapunk különböző digitális csatornán keresztül üzeneteket, amelyben pénzátutalásra, adatok kikérésére szólítanak fel.

A boldogság a "szent grál" az ember életében. Az a valuta, amelyet


Tovább Szólj hozzá

2022. feb 11.
Vajon hat a fiatalok önképére a sok retusált kép?

Vajon hat a fiatalok önképére a sok retusált kép?

írta: Bernschütz


A közösségi média szerves részét képezi a fiatal generáció mindennapjainak, az idő előrehaladtával egyre nagyobb tömegek, generációk válnak aktív felhasználókká. Vannak azonban olyan felhasználók is köztük, akiket influencereknek nevezünk, akik nemcsak kapcsolattartás, illetve kikapcsolódás és inspirációmerítés céljából használják ezeket a népszerű


Tovább Szólj hozzá

híresség z generáció influencer zgeneráció Z generáció mobilmédia-tartalom mobiltartalom-fogyasztás

2022. feb 07.
No TV, please!

No TV, please!

írta: Bernschütz


Miként változtak meg a televíziózási szokások az emberek mindennapjaiban a technológiai fejlődésnek köszönhetően? Fogadjátok Szabó Izabella kvalitatív kutatásának eredményeit. 

Az alapprobléma

A Projektfeladat tárgy keretein belül kvalitatív kutatást végeztem, mely lehetőséget ad az alanyok szubjektív véleményét, gondolkodásmódját, attitűdjét megtudni,


Tovább Szólj hozzá

kutatás televízió y generáció zgeneráció Z generáció X generáció mobilmédia-tartalom mobiltartalom-fogyasztás

2022. jan 26.
Zero-waste szorongásról

Zero-waste szorongásról

írta: Bernschütz


A zero waste, vagyis hulladékmentes élet fogalmával az emberek többsége tisztában van- ahogy azzal is, hogy ez jelentheti a hosszú távú megoldást a környezetvédelemben. Azonban sokan nem gondolnak bele, hogy a fogyasztók számára mentális és fizikai terhekkel járhat ennek az életvitelnek a folytatása/elkezdése. Ilyen és ehhez hasonló problémák az anyagi viszonyok, a


Tovább Szólj hozzá

2021. jún 03.
Pozitív influenszerek

Pozitív influenszerek

írta: Bernschütz


Napi 3-4 óra közösségi médiafogyasztás, stressz, szorongás, influenszerkedés - ezek a mai fiatalok tinikutatásának eredménye, de biztos ilyen sötét minden? 

Beszéljünk fontos témákról! De melyek ezek a fontos témák? Különböző generációk, különböző témákat tartanak fontosnak. Ez szubjektív. Szeretem a fiatalok radikális hangjait. Szeretem, hogy meglepnek.


Tovább Szólj hozzá

testkép pozitív youtuber y generáció z generáció vlogger instagram zgeneráció Z generáció

2021. máj 23.
Félreértések helyett keretek

Félreértések helyett keretek

írta: Bernschütz


Nincs olyan hét, hogy ne tanulnék valamit a Z generációról, és magamról. A reakcióinkat mi választjuk meg. Választhatunk a jól bevált ismerős értékeink alapján, de megpróbálhatunk más nézőpontból ránézni a helyzetre. És értékelni ezeket az új helyzeteket.

 

Folyamatosan kiléptetnek a fiatalok a saját jó kis komfortzónámból. Félévente kb. 500


Tovább Szólj hozzá

távoktatás y generáció z generáció zgeneráció ygeneráció

2021. máj 10.
A fogyasztás stockholm-szindrómájában

A fogyasztás stockholm-szindrómájában

írta: Bernschütz


Marketing oktatóként az órán a fogyasztói piacról beszélek, ahol kitérünk a termékhagyma modellre, elmerengünk azon, hogy melyek a fogyasztók legbelsőbb igényei, elvárásai egy termékkel szemben. És rendre arra jutunk, hogy már kitalálnunk sem kell, mert a nagy cégek már tálcán elénk hozzák. Szeretjük ezt. Szeretjük a termékeinket, márkáinkat. A fogyasztói érzelmi


Tovább Szólj hozzá

2021. ápr 29.
Schrödinger diákja

Schrödinger diákja

írta: Bernschütz


Schrödinger kísérletében a részecske addig marad, amíg valamilyen módon meg nem állapítjuk, hogy valójában hol és milyen állapotban van. Ahogy az oktatók sem tudják, hogy hol és milyen állapotban van a hallgató az óra alatt? Talán, ha megvizsgáljuk a fiatalok negatív élményeit, jobban megértjük a viselkedésüket.

A hallgatói kutatási mintába 400 hallgatói


Tovább Szólj hozzá

süti beállítások módosítása