Generációkkal foglalkozó blog

2019. máj 24.
Generációs rejtély

Generációs rejtély

írta: Bernschütz


Elég abszurd kérés: mondd meg melyik generációba tartozol, és én megmondom, ki vagy! Nem, a generációelmélet, nem tudományág. De nem is misztérium. Egyszerűen csak egy eszköz, egy praktikus eszköz mások motivációnak megértésére.   Mannheim már 20. század elején megfogalmazta, hogy igenis…


Tovább Szólj hozzá

elmélet misztérium generaciokutatas

2019. máj 13.
Az influencer – az új product placement

Az influencer – az új product placement

írta: Bernschütz


A médiafogyasztási szokások alakulásával párhuzamosan a reklámozási felületek is állandóváltozásban vannak, és ennek köszönhetően egy újabb hullám figyelhető meg a termékelhelyezések, mint marketing eszköz, használatában. A közösségi hálók az elmúlt években jelentős felületei lettek a hirdetéseknek,…


Tovább Szólj hozzá

kutatás kommentelés tartalomelemzés szövegelemzés personal branding instagram influencer generaciokutatas

2019. feb 04.
Kérlek insta mondd meg nékem, hova utazzunk a télen?

Kérlek insta mondd meg nékem, hova utazzunk a télen?

írta: Bernschütz


A közösségi média nagyobb hatással bír a mindennapjainkra, mint valaha. Nem csak a szokásainkat változtatták meg, hanem életünk különlegesebb eseményeit is behálózzák. A következőkben Kremmer Julianna kutatásáról olvashatnak, amelyet annak érdekében végzett, hogy egy képet vázoljon fel az Instagram…


Tovább Szólj hozzá

utazás y generáció instagram Z generáció

2019. jan 10.
Születendőben az „önálló nő” eszméje?

Születendőben az „önálló nő” eszméje?

írta: Bernschütz


A női vezetők helyzete az elmúlt évtizedekben végig nagy port kavaró témának számított. Ebben a tekintetben hazánk az EU-n belül sereghajtónak számít, sajnos módon nálunk a legnagyobb a különbség a férfi és a nő fizetése között. Ez a különbségtétel az egész, magát „modern”-nek nevezett világban…


Tovább Szólj hozzá

munka anyaság generaciokutatas

2018. dec 04.
Vájt fülűek, fizessetek!

Vájt fülűek, fizessetek!

írta: Bernschütz


Átalakul a médiafogyasztás, kevésbé köt le minket a lineáris adás, a lineáris rádió. Alig tekintünk ki a mobilunkból (a berlini egyetemnél a zebrába integrálták a piros-zöld gyalogos lámpát, mert annyi volt a baleset). Életünket áthatja a technológiai eszközök, és ezen belül az algoritmusok világa.…


Tovább Szólj hozzá

zene kutatás technológia algoritmus youtuber y generáció z generáció zgeneráció Z generáció ygeneráció generaciokutatas

2018. okt 24.
Te megosztanád? Ami az enyém, az a tiéd?

Te megosztanád? Ami az enyém, az a tiéd?

írta: Bernschütz


Mi motivál bárkit javainak a másokkal való megosztására? Fontosabbá válik a hozzáférés a tulajdonlásnál? Kik és mit osztanak meg? És miért?  Milyen emberi motiváció van a share economy mögött? Ezekre a kérdésekre kereste a választ Sterbinszky Gábor, a többlépcsős kutatásában.  [Az olvasási idő: 10…


Tovább Szólj hozzá

kutatás sharing közösségi gazdaság share economy

2018. okt 03.
Meghackelt valóság! Te hiszel az influencereknek?

Meghackelt valóság! Te hiszel az influencereknek?

írta: Bernschütz


Olyan a világunk, amit nézünk? Kinek hiszünk a szomszédnak, ismerősnek, vagy Dancsó Péternek? Képes-e véleményt formálni a média? Megváltoztatjuk az eddig racionálisnak tűnő gondolatainkat, csak azért, mert a celeb, az influencer, a vlogger a médiából másképp mondta?  Hiszel a youtubereknek?-…


Tovább Szólj hozzá

celeb híresség youtuber y generáció personal branding vlogger influencer Z generáció halo effekt

2018. sze 21.
Diákmunkát az instagramról?

Diákmunkát az instagramról?

írta: Bernschütz


  Napjaink munkaerőpiacán meghatározó foglalkoztatási forma a diákmunka, mellyel mind a különböző vállalatok, mind pedig a nappali képzésben résztvevő munkavállalók előszeretettel élnek. Napjaink potenciális munkaerőjének a  nagy része már a Z-generáció tagjaiból kerül ki, akiknek megszólítása a…


Tovább Szólj hozzá

marketing munka Z generáció employer branding generaciokutatas

süti beállítások módosítása