Generációkkal foglalkozó blog

2018. sze 07.
"Mutimotiváció - ha van csocsóasztal, akkor már teljesülnek az Y generáció elvárásai"

"Mutimotiváció - ha van csocsóasztal, akkor már teljesülnek az Y generáció elvárásai"

írta: Bernschütz


“Mutimotiváció” vagy egy kialakulóban lévő modern cafeteria rendszer lehetősége?   Egy, a közelmúltban készített interjúban egy kkv vezető elképzelése a fiatalok motivációjáról a következőképpen hangzott: „az embereimet úgy kell nevelnem, hogy organikus módon mindenki úgy gondolja, ahogy én…


Tovább Szólj hozzá

2018. aug 20.
Karosszékből harcoló forradalmárok

Karosszékből harcoló forradalmárok

írta: Bernschütz


A Sustainable Brands weboldal által végzett angliai felmérés (2014) alapján a Z generáció ment meg minket. Ők inkább választanák azt a márkát, ami segít egy jobb világ megteremtésében, valamint ugyanez a szempont jellemző a leendő munkahely kiválasztásakor is. Az általuk legfontosabbnak tartott…


Tovább Szólj hozzá

önállóság CSR Z generáció munkáltatói márka

2018. aug 09.
Az e-sport: sport vagy üzlet?

Az e-sport: sport vagy üzlet?

írta: Bernschütz


Sokan nem gondolnák, hogy videojátékozással dollármilliókat lehet keresni, egyes játékosoknak valódi rajongótábora lehet, és hogy egy egész stadiont is megtölthetnek, csak hogy lássák kedvencüket játszani.  Az e-sport térnyerésével és hatásával foglalkozik Fornosi Zoltán 2017-es szakdolgozata, amely…


Tovább Szólj hozzá

sport videojáték szponzor Twitch e-sport gaming ház

2018. júl 23.
Tényleg a pénz motiválja a fiatalokat?

Tényleg a pénz motiválja a fiatalokat?

írta: Bernschütz


A vállalatok számára az egyik legfontosabb versenykörnyezet a munkaerőpiac, ahol napi szinten folyik a harc a tehetséges új munkaerő megszerzéséért. Azonban az nem teljesen tisztázott, hogy napjainkban milyen tulajdonságokkal is rendelkezik ez a munkaerő. Az idősebb generációkat lassan felváltja az…


Tovább Szólj hozzá

y generáció z generáció employer branding munkáltatói márka

2018. júl 09.
Mamahotel, Papabank és Pán Péter

Mamahotel, Papabank és Pán Péter

írta: Bernschütz


Napjainkban egy új típusú demográfiai csoport jött létre, elsősorban az Y és Z generáció képviseletében, akiket a magas kockázatvállalás és felszínesebb interperszonális kapcsolatok, ugyanakkor erősebb szülői függés jellemez. Gyakran nem hajlandóak vállalni a felnőttkorral járó felelősségeket,…


Tovább Szólj hozzá

fogyasztói magatartás önállóság pán péter szindróma mamahotel zgeneráció ygeneráció papabank

2018. jan 08.
ON - láv: Gyors match, lassú szerelem

ON - láv: Gyors match, lassú szerelem

írta: Bernschütz


A Z generáció a Tinderen: gyors match, lassú szerelem  Bejegyzésünk célja bemutatni a fiatalok, főleg a Z generációsok ismerkedési szokásait, és azt, hogy milyen újszerű helyzettel kell szembenézniük a technológiai változásoknak köszönhetően. Kiderül, hogy miért okoz nehézséget a hatalmas…


Tovább Szólj hozzá

technológia párkapcsolat Z generáció generaciokutatas online társkeresés online ismerkedés online párkereső társkereső oldal tinder

süti beállítások módosítása