Generációkkal foglalkozó blog

2020. jan 13.
A szívemre hallgassak, vagy az eszemre? Avagy a technológia használatának engedélyezése gyermekkorban

A szívemre hallgassak, vagy az eszemre? Avagy a technológia használatának engedélyezése gyermekkorban

írta: Bernschütz


Nem meglepő dolog, ha napjainkban egy hároméves gyermek kezében okoskészüléket találunk. Észrevehető, hogy az alfa generáció előszeretettel tölti szabadidejét a különböző online játékokkal, YouTube videók böngészésével, mesék nézésével. Felmerült bennem a kérdés, hogy vajon minek köszönhetően…


Tovább Szólj hozzá

szülő anyaság y generáció zgeneráció Z generáció alfa generáció generaciokutatas

2019. aug 20.
Eljött a hang által kereső ember ideje?

Eljött a hang által kereső ember ideje?

írta: Bernschütz


 A keresőmarketing az online marketing egyik kulcsfontosságú tényezője, hiszen a vállalkozások fellelhetősége az online térben is hasonló jelentőséggel bír, mint az offline-ban. A hagyományosan vett értelemben az utcán, nagy bevásárlóközpontokban találkoznak az emberek az adott üzlettel, termékkel,…


Tovább Szólj hozzá

keresőmarketing Siri hangalapú keresés

2019. aug 09.
Digitális diéta

Digitális diéta

írta: Bernschütz


Az NMHH 2018-s országos adatai alapján a lakosság 83%- birtokol okostelefont, amelyről 77% internetezik is. E kutatás szerint átlagosan 3,8 órát aktívan internetezéssel töltünk átlagosan (58 % több mint két órát), de évek óta nő itthon a kézi eszközökön bonyolított online adatforgalom. Emiatt is…


Tovább Szólj hozzá

kutatás videojáték fogyasztói magatartás önszabályozás méditudatosság mobilmédia-tartalom mobiltartalom-fogyasztás

2019. júl 22.
Ó, ha én informatikus lehetnék!

Ó, ha én informatikus lehetnék!

írta: Bernschütz


Folyamatosan olvasni arról, hogy milyen méreteket ölt a munkaerőhiány, milyen területeken és szektorokban érződik a legjobban a hiány - gondoljunk csak az IT vagy a mérnök területekre - és hogy emiatt a vállalatok állandó ember hiánnyal küszködnek.   Az egyre kiéleződő globális piacon a…


Tovább Szólj hozzá

válság munkaerőpiac munkáltatói márkaépítés toborzásmarketing informatika szektor

2019. máj 13.
Az influencer – az új product placement

Az influencer – az új product placement

írta: Bernschütz


A médiafogyasztási szokások alakulásával párhuzamosan a reklámozási felületek is állandóváltozásban vannak, és ennek köszönhetően egy újabb hullám figyelhető meg a termékelhelyezések, mint marketing eszköz, használatában. A közösségi hálók az elmúlt években jelentős felületei lettek a hirdetéseknek,…


Tovább Szólj hozzá

kutatás kommentelés tartalomelemzés szövegelemzés personal branding instagram influencer generaciokutatas