Generációkkal foglalkozó blog

2019. aug 20.
Eljött a hang által kereső ember ideje?

Eljött a hang által kereső ember ideje?

írta: Bernschütz


 A keresőmarketing az online marketing egyik kulcsfontosságú tényezője, hiszen a vállalkozások fellelhetősége az online térben is hasonló jelentőséggel bír, mint az offline-ban. A hagyományosan vett értelemben az utcán, nagy bevásárlóközpontokban találkoznak az emberek az adott üzlettel, termékkel,…


Tovább Szólj hozzá

keresőmarketing Siri hangalapú keresés

2019. aug 09.
Digitális diéta

Digitális diéta

írta: Bernschütz


Az NMHH 2018-s országos adatai alapján a lakosság 83%- birtokol okostelefont, amelyről 77% internetezik is. E kutatás szerint átlagosan 3,8 órát aktívan internetezéssel töltünk átlagosan (58 % több mint két órát), de évek óta nő itthon a kézi eszközökön bonyolított online adatforgalom. Emiatt is…


Tovább Szólj hozzá

kutatás videojáték fogyasztói magatartás önszabályozás méditudatosság mobilmédia-tartalom mobiltartalom-fogyasztás

2019. júl 22.
Ó, ha én informatikus lehetnék!

Ó, ha én informatikus lehetnék!

írta: Bernschütz


Folyamatosan olvasni arról, hogy milyen méreteket ölt a munkaerőhiány, milyen területeken és szektorokban érződik a legjobban a hiány - gondoljunk csak az IT vagy a mérnök területekre - és hogy emiatt a vállalatok állandó ember hiánnyal küszködnek.   Az egyre kiéleződő globális piacon a…


Tovább Szólj hozzá

válság munkaerőpiac munkáltatói márkaépítés toborzásmarketing informatika szektor

2019. máj 13.
Az influencer – az új product placement

Az influencer – az új product placement

írta: Bernschütz


A médiafogyasztási szokások alakulásával párhuzamosan a reklámozási felületek is állandóváltozásban vannak, és ennek köszönhetően egy újabb hullám figyelhető meg a termékelhelyezések, mint marketing eszköz, használatában. A közösségi hálók az elmúlt években jelentős felületei lettek a hirdetéseknek,…


Tovább Szólj hozzá

kutatás kommentelés tartalomelemzés szövegelemzés personal branding instagram influencer generaciokutatas

2019. feb 04.
Kérlek insta mondd meg nékem, hova utazzunk a télen?

Kérlek insta mondd meg nékem, hova utazzunk a télen?

írta: Bernschütz


A közösségi média nagyobb hatással bír a mindennapjainkra, mint valaha. Nem csak a szokásainkat változtatták meg, hanem életünk különlegesebb eseményeit is behálózzák. A következőkben Kremmer Julianna kutatásáról olvashatnak, amelyet annak érdekében végzett, hogy egy képet vázoljon fel az Instagram…


Tovább Szólj hozzá

utazás y generáció instagram Z generáció

2019. jan 10.
Születendőben az „önálló nő” eszméje?

Születendőben az „önálló nő” eszméje?

írta: Bernschütz


A női vezetők helyzete az elmúlt évtizedekben végig nagy port kavaró témának számított. Ebben a tekintetben hazánk az EU-n belül sereghajtónak számít, sajnos módon nálunk a legnagyobb a különbség a férfi és a nő fizetése között. Ez a különbségtétel az egész, magát „modern”-nek nevezett világban…


Tovább Szólj hozzá

munka anyaság generaciokutatas