Generációkkal foglalkozó blog

2018. sze 21.
Diákmunkát az instagramról?

Diákmunkát az instagramról?

írta: Bernschütz


  diakmunka_instarol_1.jpg

Napjaink munkaerőpiacán meghatározó foglalkoztatási forma a diákmunka, mellyel mind a különböző vállalatok, mind pedig a nappali képzésben résztvevő munkavállalók előszeretettel élnek. Napjaink potenciális munkaerőjének a  nagy része már a Z-generáció tagjaiból kerül ki, akiknek megszólítása a generációra jellemző technológiához való viszony


Tovább Szólj hozzá

marketing munka Z generáció employer branding generaciokutatas

2018. aug 20.
Karosszékből harcoló forradalmárok

Karosszékből harcoló forradalmárok

írta: Bernschütz


uj_utakon.jpgA Sustainable Brands weboldal által végzett angliai felmérés (2014) alapján a Z generáció ment meg minket. Ők inkább választanák azt a márkát, ami segít egy jobb világ megteremtésében, valamint ugyanez a szempont jellemző a leendő munkahely kiválasztásakor is. Az általuk legfontosabbnak tartott megoldandó problémák az éhezés megszüntetése és a nagyobb hozzáférés


Tovább Szólj hozzá

önállóság CSR Z generáció munkáltatói márka

2018. aug 09.
Az e-sport: sport vagy üzlet?

Az e-sport: sport vagy üzlet?

írta: Bernschütz


e_sport.jpgSokan nem gondolnák, hogy videojátékozással dollármilliókat lehet keresni, egyes játékosoknak valódi rajongótábora lehet, és hogy egy egész stadiont is megtölthetnek, csak hogy lássák kedvencüket játszani.  Az e-sport térnyerésével és hatásával foglalkozik Fornosi Zoltán 2017-es szakdolgozata, amely a bejegyzésem alapjául szolgált.

Valószínűleg sokunk hallott


Tovább Szólj hozzá

sport videojáték szponzor Twitch e-sport gaming ház

2018. júl 23.
Tényleg a pénz motiválja a fiatalokat?

Tényleg a pénz motiválja a fiatalokat?

írta: Bernschütz


o_nmegvalo_si_ta_s.pngA vállalatok számára az egyik legfontosabb versenykörnyezet a munkaerőpiac, ahol napi szinten folyik a harc a tehetséges új munkaerő megszerzéséért. Azonban az nem teljesen tisztázott, hogy napjainkban milyen tulajdonságokkal is rendelkezik ez a munkaerő. Az idősebb generációkat lassan felváltja az Y generáció, a Z-vel a nyomában. Kikkel is állunk szemben, és miért vált


Tovább Szólj hozzá

y generáció z generáció employer branding munkáltatói márka

2018. júl 09.
Mamahotel, Papabank és Pán Péter

Mamahotel, Papabank és Pán Péter

írta: Bernschütz


year-1-peter-pan.jpgNapjainkban egy új típusú demográfiai csoport jött létre, elsősorban az Y és Z generáció képviseletében, akiket a magas kockázatvállalás és felszínesebb interperszonális kapcsolatok, ugyanakkor erősebb szülői függés jellemez. Gyakran nem hajlandóak vállalni a felnőttkorral járó felelősségeket, illetve egyre későbbre szeretnék halasztani a munkavállalást,


Tovább Szólj hozzá

fogyasztói magatartás önállóság pán péter szindróma mamahotel zgeneráció ygeneráció papabank

2018. jan 08.
ON - láv: Gyors match, lassú szerelem

ON - láv: Gyors match, lassú szerelem

írta: Bernschütz


tinder_love.jpgA Z generáció a Tinderen: gyors match, lassú szerelem

  Bejegyzésünk célja bemutatni a fiatalok, főleg a Z generációsok ismerkedési szokásait, és azt, hogy milyen újszerű helyzettel kell szembenézniük a technológiai változásoknak köszönhetően. Kiderül, hogy miért okoz nehézséget a hatalmas választék, mit nevezünk lassú szerelemnek és hogy milyen álláspontot


Tovább Szólj hozzá

technológia párkapcsolat Z generáció generaciokutatas online társkeresés online ismerkedés online párkereső társkereső oldal tinder